onsdag den 1. september 2010

Første arbejdsdag = så skal der shoppes!

I dag havde jeg første arbejdsdag på Frydenholm Plejecenter og jeg synes det gik rigtig godt! Jeg havde frygtet det ret meget igår, for jeg blev pludselig i tvivl om det overhoved var et job for mig. Heldigvis blev jeg positivt overrasket. Det var helt vildt hyggeligt! Mine kollegaer er rigtig søde og det er et virkelig godt plejecenter! Det eneste jeg stadig har problemer med er at small-talke med beboerne, men det kommer forhåbentlig med tiden :) Jeg frygter dog også stadig selv at skulle bade dem hvilket jeg starter med på fredag, men det kommer nok også med tiden! 
 
For at fejre min første arbejdsdag besluttede jeg mig for at shoppe :b Og sikke en shoppedag! Jeg tror jeg prøvede omkring 20 stykker tøj hvis ikke mere. Det var ret vanvittigt og jeg var glad for at der ikke stod nogen prøverumspige til at give mig nogen skilte. Heldigvis har jeg selv været prøverumspige i H&M så jeg sørgede for at hænge det hele ordentlig på bøjlen bagefter :)


Disse fund fandt jeg til sidst: 




1 kommentar: