mandag den 4. oktober 2010

The Social Network


The Social Network, handler om hvordan  Mark Zuckerberg (Jesse Eisenberg) finder på Facebook. Jeg har ikke set den, men hold da op det vil jeg gerne! I kan se traileren HER

Jeg er ked af at det er går så sløvt med opdateringerne for tiden, men jeg arbejder simpelthen hele tiden! Jeg skal til et møde i morgen og et på torsdag der handler om at jeg gerne vil til USA i et år som au pair pige så jeg skal også til jobsamtale i morgen i en børnehave/vuggestue. Jeg glæder mig herre meget til det hele :D Desuden er jeg også igang med at spare en masse penge sammen til mit højskoleophold der starter til januar så jeg arbejderarbejderarbejder og sparersparersparer (desværre). Så det bliver ikke til så meget "se hvad jeg har købt" lige for tiden :b Håber I har det godt! :)

1 kommentar:

  1. Har også set traileren, og er enig vil også helt vildt gerne de den!
    Super fin blog du har by the way. (:

    //Sufi
    Sufi's World

    SvarSlet