onsdag den 28. april 2010

Forårskoncert

Igår var jeg til den årlige forårskoncert på mit gymnasium. Det var faktisk rigtig godt! Der var alt fra en klaverspiller der spillede temaet fra Beauty and The Beast, mange akustiske numre med for enten klaver+sang eller guitar+sang, et par selvskrevne sange, lærernes Hellsinger-band (det er så grineren) til vild Heavy Metal musik der slet ikke matchede det andet musik. Men det var virkelig hyggeligt :) Det var bare ærgeligt at vores klasse ikke skulle optræde, da vi altid plejer at optræde fordi vi er musikklassen, men også fordi det er vores sidste år. Grunden til vi ikke optrådte var fordi vores lærer simpelthen har været for doven! Han har øvet alle mulige forskellige sange med os, så der har ikke været én vi har kunnet godt! Mega irriterende! Og ingen er blevet klar med deres eksamen-sammenspil grupper fordi han for slap til at give os ordentlig tid til det.
Nå men, det var en rigtig god dag igår! :b Jeg var også ude at drikke chai-latte med min veninde og få en lækker humus-tunsalat bagel igår. Det var mums :D Men i dag har jeg droppet at tage i skole, for jeg er simpelthen for træt! Jeg blev kørt hjem af en af mine venner, men jeg kunne ikke finde vej så vi farede vild og kom lidt senere hjem en planlagt :b

Forresten har jeg fået farvet hår! Det er blevet meget mørkere end planlagt. Det var meningen at det skulle blive lidt kastanje-farvet, men jeg kom til at farve det mahogni, så nu går folk rundt og kalde mig Brenda haha :D Men det er faktisk blevet meget pænt. Jeg fik bare lidt af et chok da jeg kom ud af badet og det var så meget mørkere end jeg havde forestillet mig :b


Brandon skulle lige være med fordi han er sådan en goodboy og fordi at Brendas hår ligner virkelig meget mit på det her billede. tihi

1 kommentar:

  1. Ååååh Brendaaa ~ <3 Jeg vil se :D

    Og ej hvor lyder det fedt det der på skolen! Med træls at I ikke spillede :s

    SvarSlet