lørdag den 24. april 2010

Laus Høybye og nyt hår!


I dag var min veninde, Bønne, og jeg inde og se Sandsynligvis på Husets Teater. Det kan virkelig anbefales! Især hvis man er så Laus Høybye-freak som hende og jeg :D For vi sad (heldigvis!) i højre side af salen og da han skulle stå ved talerbordet som Anders Fogh.. Mums! Så var der godt udsyn til hans kønne ansigt :D (Ja, jeg ved godt at han ikke er til piger men man har jo lov til at drømme) men stykket var også virkelig godt. De spillede allesammen meget naturalistisk og selvom de kun var 5 skuespillerer havde de alle mange flere roller end kun én (udover Jesper Asholt der kun spiller Frank G) og de formåede at kunne skifte fra den ene til den anden og stadig virke troværdige. Både musik og lyd fungerede også rigtig godt. Det var sjovt at se papirskugler der skulle forestille bomber og papirsfly der skulle forestille flyene fra 9/11 og at det så fungerer!


I dag blev jeg endelig klippet! Wuhu. Men jeg ved endnu ikke om jeg er helt tilfreds.. Jeg bliver ved med at ombestemme mig. Nogle gange synes jeg jeg ligner en hund, andre gange kan jeg godt lide det. Sagen er den at jeg har fået pandehår, hvilket er en ret stor forandring da mit hår var næsten helt lige før. Så nu er jeg ret spændt på reaktionerne i skolen på mandag. håhå.
Jeg overvejer at farve mit hår mørkere. Nu kan I godt nok ikke se min hårfarve så godt, da det er dårlig kvalitet og dårlig lys men jeg tror det vil være pænere hvis jeg får noget mere kastanjefarvet hår.

Her er det så.. Taget med et webcam derfor den dårlige kvalitet.

2 kommentarer:

  1. WOW! Virkelig stor forandring ! Dit ansigt ser helt anderledes ud : D Jeg synes det er vildt pænt <3

    Haha, I går i teatret for at glo på drenge :')

    SvarSlet
  2. Tak mus :D

    Det er ikke bare hvilken som helst dreng! Det er Laus Høybye :D <3

    SvarSlet