torsdag den 22. april 2010

Woop woop! Med en smule Roma-Koma

Så blev det min tur til at få min helt egen blog! Jeg fandt ud af at min veninde havde fået en og jeg har længe gået og ønsket mig det, så nu fandt jeg endelig ud af hvordan! tihi.

Jeg skal lige vænne mig til at skrive om mig selv, for jeg kan ikke undgå at tænke på den gode gamle jantelov, men hvad søren....

I dag har været udmærket, nothing speciel. Vi fik kage i oldtidskundskab og så gav Nicky scones på Hillerød station, så det var mums! I engelsk hyggede jeg mig med Laura, mens vi fandt billeder af kænguruer der chillede i solen. Det var skide sjovt, men man skulle have været der.

Jeg er rigtig meget i sommer-mood lige for tiden. Jeg har så meget lyst til at rejse og komme tilbage til Rom hvor vi var på studietur i efteråret. Mums mums mums! Jeg vil så gerne væk fra Nordsjælland, især flytte til København nunununu! Men desværre må jeg lige vente et år eller mere før det sker og så håber jeg på at kunne nå at spare en masse penge op så jeg er klar! tihi.

Nå men, jeg må videre med Paradise og ser om det er Marie eller Melissa der bliver smidt ud af lækre Mathias! tihi :b

P.s. jeg skal klippes på lørdag! woop woop!

1 kommentar:

  1. Huhu <3 Kænguruer er bare sjove, de kan ikke gøre for det.

    SvarSlet