søndag den 9. maj 2010

Camera-love



Jeg har lige godkendt betalingen af mit nye Canon 1000D :D Jeg havde kigget ret meget inde på Den Blå Avis for at finde billige, brugte kameraer og jeg vekslede lidt mellem Canon 1000D og 450D. Jeg havde fundet et 450D som virkede ret lovende men så skrev Naz til mig! Hun fortalte at hun lige havde købt et Canon 1000D i Bilka for kun 2800 kr! Så jeg gik helt i hyper-mode og blev nødt til at tjekke Bilkas hjemmeside ud og vupti! En halv time efter trykkede jeg "godkend betaling" :D Der skulle godt nok diskuteres ret meget med mine prof-veninder før jeg turde betale for det er sgu mange penge! Men nu får jeg forhåbentlig mit smukke kamera hjem til mig den 18. maj :D Uf, hvor jeg glæder mig!!!

3 kommentarer:

  1. Tillykke! Jeg håber du får det til at tage gode billeder! :D

    SvarSlet
  2. Hihihi. Det håber jeg også :D

    SvarSlet
  3. Precis :)

    stephenie meyer som skrivit (Twilight)

    SvarSlet