mandag den 17. maj 2010

Sidste mandag i gymnasiet!

Et af vores fanekrav til vores underklasse 2.m var at de skulle kåre hver og en fra vores klasse. Det skulle selvfølgelig være positive kåringer så vi kunne føle os rigtig lækre. haha. Jeg blev kåret som Miss Brenda :D haha. Jeg elsker min kåring! Den er så fed! Jeg havde ikke regnet med at de havde hørt at der er så mange der kalder mig Brenda, men det havde de og jeg synes det er rigtig sjovt :D Deriblandt var der: Miss Actress, Miss Tiger, Miss Sweet Voice, Miss Soft Voice, Mr. Gangsta 8210, Klassens Dramaqueen, Miss Hippie, Miss Flower Power, Mr. Hot Body, Mr. Blue Pants, Mr. Madsen (lidt kedelig, for han hedder Madsen til efternavn :b), Miss Pjækkerøv, Miss Sukkergøj, Mr. Einstein og en masse andre som jeg ikke kan huske. Men det var fedt at blive kåret, selvom de godt kunne have gjort mere ud af det. Jeg havde forestillet mig at vi ville have fået masser af opmærksomhed, men det endte med at de gav alle båndende til en fra min klasse så hun kunne dele dem ud. Det var lidt ærgeligt. Men der blev taget et billede, så det sætter jeg måske ind senere hvis jeg kan få fat på det :) But don't hold your breath, for det blev taget med Palmes kamera og hun er så dårlig til at sætte billederne ind på Facebook :b

Så fik vi også Blå Bog i dag! Den er så god :D Vores gamle matematiklærer og engelsklærer har skrevet en hilsen og den er simpelthen så sød! Det er så sentimentalt at læse i sin Blå Bog at det allerede føles som om vi er færdige og, tro det eller ej, det har jeg ikke lyst til! Jeg kunne godt bruge et år (eller mere) sammen med min klasse istedet for at skulle ud i den virkelige verden! Øvbøv. Men det bliver nu rart at slippe for afleveringerne!
Vi fik også offentliggjort vores skriftlige eksamener i dag. Jeg skal op i musik, dansk og matematik så jeg er lykkelig! :D Det betyder nemlig at det er mere usandsynligt at jeg også skal op mundtligt i de fag og det har jeg virkelig ikke lyst til!! Men jeg skal op i engelsk mundtlig når jeg nu ikke skal op i det skriftligt, så det er også rigtig godt! For grammatik er ikke lige mig....

P.s. Mit kamera kommer i morgen!!! wuhu :D

3 kommentarer: