torsdag den 13. maj 2010

Skrigende Halse 2010

Igår var jeg til Skrigende Halse. Det er en ny musikkonkurrence der havde premiere i år. Der var 8 gymnasiebands der deltog, hvor de hver skulle spille 2 numre der højst måtte vare 10 minutter i alt. Der var alt slags musik! Ligefra en slags klassisk musik til heavy metal. Blandt dommerne var der Annika Aakjær og Karoline Munksnæs, samt to andre (som jeg ikke kan huske hvad hedder) og vores musiklærer Kaufmann. Vinderen var det nyligt opstartet band Slap Bet Commisioners (se billede) der har deres navn fra How I Met Your Mother - så grineren. De vandt pga. deres attitude og så spillede de også super fedt! De vandt med sangen I want you Nicklas Løvén and friends (tror jeg nok den hed) hvilket er ret sjovt, især fordi 2. pladsen var det band som Nicklas var med i, nemlig: Fugt i Kaburatoren eller FIK. Fidus-prisen (som var et gede-hoved af strå) blev tildelt The Absent som var heavy-metal bandet. Det var overraskende at de overhoved vandt noget, men det er ret sjovt når de kommer på scenen og er forskellig fra de andre bands. Men det var virkelig en god aften! Min veninde blev fuld og hun kan slet ikke huske noget fra igår! Vi andre drak ikke noget så det var så sjovt at se hende så fuld :D haha.
Men jeg er blevet syg nu, så det er rigtig irriterende :(

1 kommentar: