søndag den 9. maj 2010

Giv mig dine penge!

Åhhhh, hvor har jeg brug for pengepengepenge! Jeg vil så gerne have et spejlrefleks kamera og jeg tror jeg har besluttet mig for en Canon 1000D og jeg har fundet et til under 3000 kr. Selvom det er forholdsvis billigt så har jeg bare ingen penge what so evaaarrr! Mega irriterende, for jeg har også helt vildt meget lyst til at shoppe! Oveni det så har jeg fået nogle sindsyge bøder fra biblioteket.
Nå men jeg har fundet lidt jeg godt kan lide. hihi


Jeg ville faktisk rigtig gerne have et par shorts som disse. Jeg tror aldrig jeg ville gå med dem på samme måde som modellen, men jeg synes de ville være meget gode til at have inden under en højtaljet nederdel når det begynder at blive varmt :)



Yes! Asos havde stadig ringene! Jeg vil så gerne have mig nogle ringe og de her er så fine og endda billige! De koster 44,5 kr :D

Det er egentlig ret dumt at jeg er begyndt at kigge så meget på nastygal for det er så dyrt at få det sendt til Danmark og så får jeg aldrig taget mig sammen til at bestille tøjet. Så jeg drømmer bare...

1 kommentar:

  1. jeg har lige købt sådan en pakke med fire forskellige som minder lidt om dem der, der er en ugle, hare, ræv og kronhjort :D 60kr - if you're interrested ;)

    SvarSlet