lørdag den 8. maj 2010

Fantastisk fanefest!!

Igår var vi til sidste gymnasiefest, fanefesten! Det var sjovt! Vores klasse havde farven lilla og det var så sjovt da vi var til opvarmning at se alle i lilla :D Der var kun 3 der ikke havde taget det på (lidt fesent men what the heck). Vi var 5 piger der havde lilla parykker på og det var SÅ sjovt :D Jeg fik heldigvis lov til at låne Kiras paryk for hun gad ikke selv og det hjalp mit outfit super meget! For ellers havde jeg helt sort tøj på udover et lilla tørklæde som jeg ville have sat rundt om hovedet, men parykken var meget federe!! Det eneste negative jeg kan sige om festen var at der var liveband og det passede bare ikke helt ind.. Jeg havde brug for lidt mere Lady Gaga-musik (jeg elsker Lady Gaga!) og de spillede kun én sang af hende og det var først et kvarter inden festen sluttede! Vi tog videre i byen bagefter og det var også helt vildt sjovt! Alle var i så godt humør og rigtige fulde :D tihihihihihihi

Sådan så det ud (bær over med de vilde alien-øjne - jeg var fuld!)

(billedet er taget af min veninde Nadia)

1 kommentar: