søndag den 22. august 2010

Bryllup

Her i weekenden har jeg været til min kusines bryllup. Det var helt vildt hyggeligt! Desværre så var jeg virkelig træt, fordi jeg havde været til Bas Under Buen om torsdagen og havde ikke rigtigt fået noget søvn om natten og jeg blev vækket ti minutter i syv om morgenen inden brylluppet om lørdagen, så jeg gik i seng før brudevalsen klokken halv tolv om aften! Det var så ærgeligt men jeg kunne ikke klare mere. Jeg var simpelthen så smadret :( De havde lejet en spejderhytte, så der var plads til at alle på gæstelisten (89 personer) kunne få sig et sted at sove. Brudesuiten var et stort telt hvor det var blevet arrangeret rigtig fint :) Og bryllupskagen! Wauv, hvor smagte den godt! Min anden kusines kæreste havde siddet med den på skødet i bilen, iført sit fineste kluns, helt fra Søborg til Sjællands Odde. Det havde været en hård tur, men det hele værd da han smagte den. haha :D Forresten så købte min kusine sin brudekjole i en genbrugsforretning. Det synes jeg er imponerende, for den er godt nok flot!

P.s. så synes jeg også lige i skal se nogle billeder af Isak, den smukkeste gudsøn i verden:



og hans storebror, Torje, og den lille nye Birk:



Jeg elsker mine nevøer :D <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar