torsdag den 19. august 2010

Must have..!!!!



Jeg eeelllsskkkeerrrr nastgal!! Men hvorfor skal det være så dyrt at få sendt ting fra USA til lille Danmark? :( øvøv

Efter at have sendt omkring 60 ansøgninger på bare en uge har jeg endelig fået mig et job :D Jeg starter den 1. september ude på Frydenholm plejecenter som tilkaldevikar. Det bliver godt nok spændende, men også meget udfordrende tror jeg. Men jeg glæder mig!

I dag skal jeg til Bas Under Buen på Nørrebro og senere skal jeg se forestillingen Dueslag hvor en af mine gamle barndomsveninder fra Bornholm er med i. Jeg kan mærke at det bliver en god dag!

Forresten.. How great is it at Beverly Hills bliver sendt på TV2 igen? :D

2 kommentarer:

  1. EJ tillykke! Er det sådan et slags pleje..hjem??

    SvarSlet
  2. Tak! :D Og ja, det er et plejehjem, men det er noget med at man ikke må kalde det dét længere, så nu kaldes det plejecenter.

    SvarSlet