søndag den 1. august 2010

shopshopshop!

Det er meget længe siden at jeg har skrevet et indlæg om mit liv, men det har været så hektisk. Her i ferien har jeg haft travlt med en masse studenterfester, almindelige fester og Roskilde. Jeg ligger nogle billeder ud senere når ferien er slut. Jeg har endnu ikke fået mig et job, så jeg har kun 17 kr på min konto :( øvøvøv! og mine sko er gået i stykker så pga mangel på penge må jeg nøjes med at drømme om nye sko og nyt tøj! Men jeg fik sendt min første jobansøgning i dag! Det var til et plejehjem, fordi min moster solgte mig idéen til at søge på et plejehjem fremfor en tøjbutik da man kan tjene mange flere penge på et plejehjem! Og det er hvad jeg trænger til, da jeg skal have skovlet en masse penge sammen til januar hvor jeg forhåbentlig starter på højskole i Valby :)
Men her er noget af hvad jeg har siddet og savlet over de sidste par timer:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar