torsdag den 26. august 2010

Vintertøj

Lige for tiden er jeg på jagt efter vintertøjet, hvori jeg mener både jakke, sko og hue (jeg skal have en fake pels hue!). Jeg har forelsket mig i de her to jakker der begge er fra Topshop, men jeg synes ikke helt jeg har råd til nogen af dem desværre..


Jeg ved ikke helt hvordan mine vintersko skal være, for jeg var rimelig sikker på at det skulle være dem fra Vagabond, men som nævnt før, synes jeg de var så klodsede. Jeg vil gerne have nogen med lidt hæl, selvom det ikke er så praktisk når jeg skal til at arbejde på et plejecenter hvor jeg skal stå op hele dagen. Men jeg tror det skal være noget a la de her støvler fra Urban Outfitters.



p.s rockin' outfit fra Monki:



2 kommentarer:

  1. nice støvler! :D
    Men tror du ikke at du skal have træsko på eller sådan noget på arbejdet? Der må du vel ikke have dem på du går rundt i udenfor? (:

    SvarSlet
  2. Jo, det tror jeg egentlig godt. Ellers må jeg købe mig nogle crocs :D haha

    SvarSlet