mandag den 23. august 2010

That's for Jacob, bitch!

I dag var jeg i København med min veninde, Emma, for at shoppe. På vej i toget begynder vi pludselig at snakke om Twilight og vælger at bestille billetter til "Vampires Suck" - en Twilight parodi. Filmen er en sammenblanding af både Twilight og New Moon, men på en underlig måde der virker alt for sammenpresset. Jeg synes at Vampires Suck er alt for overplat, men den har sine øjeblikke som faktisk er virkelig sjove. Desværre har man allerede set de sjoveste øjeblikke i traileren og tilbage venter (næsten) kun de åndssvage fald-på-halen-jokes. Alt i alt vil jeg sige at det er en sjov nok film (hvis man er til platte komedier) men den er ikke 80 kr værd og det er ikke en film der skal ses flere gange. Jeg forstår godt at det var i en meget lille biografsal og at det var et meget lille publikum.



Som sagt, så shoppede jeg jo også! Jeg købte disse tre lækkerier. Kjolen og trøjen er fra Weekday og ringen fra Urban Outfitters. Jeg kunne ikke finde nogle huer desværre og jeg prøvede skoene fra Vagabond, men jeg synes de virkede så klodsede så jeg besluttede mig for ikke at købe dem alligevel. Desuden så synes jeg alle snakker om at de skal have dem og jeg gider ikke have noget alle har.

P.s så kommer Signe om tre weekender!! The countdown has begun!

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker dit tøj! Rigtig flot.

    The wonderful world of Ebay (Hatteee):
    http://cgi.ebay.com/Winter-Hat-EarFlap-Artificial-Fur-LIGHT-GREY-NEW-/380230175897?pt=AU_Adult_Unisex_Accessories

    http://cgi.ebay.com/orig-Army-Chapka-Winter-Fur-Hat-Ushanka-Eskimo-unused-/150478870884?pt=UK_Collectables_Militaria_LE

    http://cgi.ebay.com/Russian-patchwork-winter-ear-flap-hat-ski-fur-cap-tan-/230488748637?pt=LH_DefaultDomain_0

    http://cgi.ebay.com/Russian-patchwork-winter-ear-flap-hat-fur-ski-chocolate-/330436006574?pt=LH_DefaultDomain_0

    SvarSlet
  2. den øverste til venstre ikke, er det ikke den der går længere ned i den ene side? (:

    SvarSlet