søndag den 1. august 2010

Vagabond a/w 2010

Jeg har lige købt de vidunderlige Vagabond-sko igen for 250 inkl. porto over Trendsales. Jeg har haft dem før, men efter en uges Roskilde Festival var de fuldkommen smadret, men jeg eeeelsker dem så blev nødt til at købe dem igen!


Lige efter jeg havde godkendt betalingen så jeg Vagabonds efterårssko og øv hvor skulle jeg have set det noget før! Jeg elsker dem i midten med plateau-hæl! Men så må jeg bare spare sammen...


Forresten, så tjekkede jeg adgangskvotienterne 2010 for universiteterne og det var da vanvittigt så mange der har søgt ind i år! Jeg skal søge ind på Religionsvidenskab til næste år og da jeg kiggede for 2009 havde jeg en chance da det krævede at have et snit på 7,3 for at komme ind på Københavns Universitet og 5,9 på Århus. Jeg endte med et snit på 7,2 og kan gange det med 1,08 hvis jeg starter inden for 2 år så jeg var sikker på at jeg snildt kunne komme ind på studiet, men her må jeg tro om igen! For på ku kræver det 9,0 at komme ind og 8,3 på standby og Århus 7,2. Jeg kan stadig komme ind på Århus, men jeg vil helst ikke forlade Sjælland. Jeg har også overvejet om det kunne være et tegn på at jeg skal droppe uni og tage på fotoskole i stedet for. Det vil jeg måske også lidt hellere :b hihi

1 kommentar: